امداد خودرو

تعمیر گیربکس هیوندای سانتافه

اورهال گیربکس سانتافه

یکی از پرچالش ترین گیربکس ها در خودروهای کره ای تعمیر گیربکس سانتافه می باشد. تعمیر گیربکس اتوماتیک سانتافه جزئی از تخصص ما می باشد.یکی از مواردی که باعث می شود که هم شما مجبور بشید هزینه های باز و بست و مونتاژ و دمونتاژ گیربکس رو مجددا پرداخت کنید و هم خرابی قطعه ای که به صورت غیراصولی تعمیر شده به سایر قطعات آسیب وارد می کند، تعمیرات غیر اصولی گیربکس اتومانیک سانتافه است.

باید خیلی مراقب این موضوع باشیم که تعمیر خودرومون رو به کی می سپاریم. امدادخودرو هیوندای ۲۴۷ با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تعمیراتی مثل تعمیر موتور هیوندای و با بیش از 20 شهر در ایران در حال همکاری می باشد. ما با کمترین هزینه خودرو شما رو مانند خودرو صفر به شما تحویل می دهیم.

تعمیر گیربکس هیوندای سانتافه

مشکلات گیربکس هیوندای سانتافه

هنگی و گیجی انوماتبک این اتومبیل، از مشکلاتی هست که بعضی از رانندگان با اون روبه رو شدند. این مشکل در سال 2001 تا 2014 دیده شده. و افرادی که با این مشکل روبه رو شدند می گفتند هنگامیکه اتومبیل از دنده دو به دنده دیگه می رود نمی داند به کدوم دنده برود و گیج می شود و باعث تکان خوردن ماشین می شود. در این شرایط میتوانید از امداد خودرو سانتافه کمک بخواهید.

نظر بیشتر رانندگان این است که این خودرو زمانیکه هنوز گرم نشده است دچار این عیب می شود. بعضی از رانندگان هم می گویند این اتومبیل هنگامیکه می خواهد از پارک به حالت رانندگی تغییر کند تکان می خورد.

پیشنهاد مطالعه :  امداد خودرو لکسوس

درباره سانتافه

این اتومبیل یه خودرو شاسی بلند است که توسط یک خودرو ساز کره ای هیوندای در سال 2000 تولید شد. نام آن از یک شهری در ایالت نیومکزیکو آمریکا به نام سانتافه گرفته شده است و به عنوان اولین شاسی بلند هیوندای وارد بازار شد.

تعویض دنده سانتافه

خدمات ما در هیوندای ۲۴۷ برای تعمیر گیربکس سانتافه‌

تکنسین های آموزش دیده هیوندای سانتافه

تکنسین های ما آموزش های زیادی رو در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت ضمانت نامه خودروی شما رو با بالاترین استانداردها تعمیر می کنند.

قطعات اصلی هیوندای سانتافه

ما برای اینکه تعمیر گیربکس سانتافه شما به بهترین نحو انجام شود، همیشه قطعات اصلی رو که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده استفاده می کنند.

تعمیر گیربکس هیوندای سانتافه

ارسال خودروبر در اسرع وقت

ما برای رفاه حال شما خودروی شما رو در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل می کنیم. پس در صورت نیاز به امداد خودرو هیوندای، با ما تماس بگیرید.

گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

در مجموعه ما تعمیر گیربکس سانتافه شما را با گارانتی مهر شده انجام می دهیم.

تست و عیب یابی رایگان

کلیه عزیزانی که ایراداتی در خودرو اتوماتیک خود احساس می کنند می توانند به مجموعه ما مراجعه کنند و بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنند از ابرادات خودرو خود مطلع شوند.

هیوندای سانتافه گیربکس

مشکلات موتور هیوندای سانتافه

هیوندای سانتافه متاسفانه دچار مشکلاتی است که جزئی نیستند و گسترده هستند که حتی باعث می شوند در وسط رانندگی در جاده اتومبیل خاموش شود که خیلی خطرناک است. این مشکل سانتافه تا سال 2017 در این اتومبیل وجود داشته ولی سانتافه مدل های 2018 و 2019 و 2020 این مشکلات رو ندارد.

مساله مهم از کار افتادن سنسور موقعیت میل لنگ می باشد و مشکلاتی رو ایجاد می کند. در بعضی مواقع سانتافه روشن نمیشه و بعضی مواقع وسط جاده خاموش می شود و بعد از مدتی روشن می شود.

پیشنهاد مطالعه :  عمر لنت ترمز چقدر است؟

خرابی سنسور موقعیت میل لنگ یا سنسور دور موتور روی تعداد کمی از موتورهای سانتافه تاثیر گذاشت که این مشکل در مسافت طی شده 103 تا 710 مایل به وجود می آمد. از جمله موتورهای 2.0 لیتری چهار سیلندر هیوندای و…. . برای تعمیر هیوندای در هر زمینه ای میتوانید به تعمیرگاه ۲۴۷ مراجعه کنید.

هرینه تعمیر گیربکس سانتافه

از آنجاییکه در تهیه قطعات سانتافه مشکلی وجود ندارد هزینه تعمیر گیربکس آن زیاد نیست. ما در مجموعه خود سعی می کنیم برای اینکه هزینه های شما عزیزان حداقل شود به جای تعویض قطعات با 12 ماه گارانتی قطعات رو تعمیر می کنیم.

در آخر اینکه تعمیر گیربکس اتوماتیک خود را به هر کسی نسپارید و قبل از اینکه به تعمیرگاه مراجعه کنید درباره آن تحقیق کنید.

تعمیرات گیربکس سانتافه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *