امداد خودرو

تعمیر گیربکس انواع مدل های هیوندای

تعمیر گیربکس هیوندای

مجموعه تعمیرگاه هیوندای ۲۴۷ تخصص کافی در تعمیر و سرویس گیربکس های هیوندای دارد. اگر گیربکس ماشین شما دچار مشکل شده است، اولین کاری که باید انجام دهید این است که خودروتان را حرکت ندهید تا بیشتر آسیب نبیند. اگر خودروی هیوندای شما قابل رانندگی نیست ما با خودروبر سفارشی خودرو شما را به تعمیرگاه مجاز هیوندای می رسانیم. برای دریافت خدمات سریع انواع گیربکس اتوماتیک همین الان با شماره های 02122879505 و  09125963199 تماس بگیرید تا به سرعت شما را برای خدمات تعمیر گیربکس هیوندای راهنمایی کنند.

تیم ما شامل تکنسین های حرفه ای انتقال قدرت و گیربکس می باشد که برای تمامی مدل های ماشین هیوندای سرویس دهی قابل اعتماد و با کیفیت ارائه می دهد خدمات خود را گارانتی میکند. ما می توانیم انواع خودروهای گیربکس اتوماتیک را تعمیر کنیم.

تعمیر گیربکس هیوندای

خدماتی که در این مرکز ارائه می شود شامل موارد زیر است:

  • تعمیر گیربکس هیوندای، سرویس دوره ای تعمیر گیربکس اتوماتیک، بازدید فنی جهت تعمیر گیربکس به همراه گارانتی یکساله
  • از آنجاییکه گیربکس اتوماتیک گشتاور موتور را از طریق جریان روغن به گیربکس انتقال می دهد و ساختار آن هیدروالکترومکانیکی است، نیاز به دقت و حساسیت بیشتری نسبت به خودروهای با دنده دستی دارد.
تعمیر گیربکس هیوندای آزرا

درنتیجه باید موارد زیر را در نظر گرفت:

  1. اگر گیربکستان دچار خطا شده حتما به تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید. رانندگی کردن با گیربکس معیوب نه تنها باعث گسترش خرابی به سایر قطعات می شود بلکه هزینه و زمان تعمیرات را بیشتر می کند.
  2. روغن گیربکس را در زمانبندی و کیلومتر مشخص شده عوض کنید.
  3. از آنجاییکه اتومبیل های اتوماتیک سیستم برقشان نسبت به سایر خودوها پیچیده تر است تا می توانید از وسایل برقی اضافه مانند چراغ زنون، آمپلی فایر و دزدگیر متفرقه و… استفاده نکنید.
  4. از آنجاییکه سنسورها و مدارهای الکترونیکی گیربکس اتوماتیک حساس است، موتورشویی برای آنها توصیه نمی شود. برای تعمیر هیوندای از خدمات ما استفاده کنید.
پیشنهاد مطالعه :  بهترین تعمیرگاه لکسوس در شهر تهران + بالاترین کیفیت

مروری بر انواع گیربکس هیوندای

شرکت هیوندای در اکثر مدل های خود انتقال قدرت مبتنی بر MT که شامل DCT و AMT  می شود تولید می کند. گیربکس هایی که در خودروهای هیوندای استفاده می شود سبک و آرام و بادوام است. آنها در هر نوع شرایط رانندگی بهینه عمل می کنند و یک تجربه رانندگی قابل اعتماد را ارائه می دهند. گیرنده ها بلافاصله به خواسته های رانندگان برای اطمینان از واکنش نشان می دهند.احساس آرام و در عین حال پویا از تغییر دنده ، که در نهایت باعث کاهش خستگی رانندگان می شود. آنها رانندگی ایمن و راحت را در هر شرایطی تضمین می کنند.

تعمیر دنده هیوندای

سوالات متداول گیربکس اتوماتیک

چرا دنده اتومات در حالت پارک (P) گیر می کند؟

علت گیر کردن دنده در حالت پارک به موارد زیر بستگی دارد:

نبود برق در سیستم پارک یا خالی بودن باطری خودرو، خرابی استاپ زیر پدال ترمز، شکستن اهرم تعویض دنده از داخل گیربکس و یا خرابی در سلکتور. اگر این مشکل برای شما پیش آمد میتوانید امداد خودرو تویوتا را خبر کنید.

حالت اضطراری گیربکس اتوماتیک در دنده 3 به چه معناست؟

زمانیکه گیربکس اتوماتیک خودرو در یک دنده خاص مثل دنده 3 (در بعضی خودروها دنده 7 و 8) خراب شود در حالت اضطراری قرار می گیرد تا شما خودرو را به اولین تعیرات گیربکس انتقال دهید

دلیل زوزه کشیدن گیربکس اتوماتیک چیست؟

اگر گیربکس اتوماتیک زوزه می کشد علت آن ناشی از صدای فشار روغن و یا خرابی دنده ها، مجموعه دنده سیاره ای و دنده های دیفرانسیل است.

چرا خودرو هنگام حرکت می لرزد؟

لرزش خودرو علت های زیر را دارد:

خرابی در دسته موتور، بکسواد(هرز چرخیدن) صفحه کلاچ ها، خرابی پلوس

خرد شدن گیربکس هیوندای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *