امداد اتو سرویس تویوتا هیوندا همراه برترین برندهای خودرو

انجام حرفه ای

اتو سرویس تویوتا

تعمیرات دوره ای ماشین تویوتا خود را به ما بسپارید تا در هنگام فروش خودرو خیالتان راحت باشد

اعزام شبانه روزی در محل

امداد تویوتا و حمل رایگان

کافیست با شماره ۰9125963199 تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان در کنارتان باشیم.

استفاده از

قطعات اورجینال تویوتا

گروه امدادخودرو  تویوتا 247 در تعمیرات ماشین های تویوتا از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کند.

انجام حرفه ای

اعزام تعمیرکار متخصص تویوتا کمتر از 30 دقیقه

در هرکجای تهران هستید در کمتر از 30 دقیقه متخصصین ما در کنار شما هستند

اعزام شبانه روزی در محل

6 ماه گارانتی تضمینی

تمامی تعمیرات خودرو تویوتا مجموعه امداد خودرو 247 به صورت 6 ماه گارانتی می باشد

استفاده از

تعمیر فرمان برقی تویوتا

تعمیر فرمان برقی و سرویس برقی انواع ماشین های تویوتا لکسوس پرادو

چرا از خدمات امدادخودرو 247 استفاده کنیم؟

icons8-date-span-100
انجام حرفه ای

تعمیرات دوره معتبر

تعمیرات دوره ای ماشین خود را به ما بسپارید تا در هنگام فروش خودرو خیالتان راحت باشد

icons8-car-service-100
اعزام شبانه روزی در محل

امداد خودرو و حمل رایگان

کافیست با شماره ۰۲۱۲۲۸۷۹۵۰۵ تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان در کنارتان باشیم.

icons8-search-engine-optimization-100
استفاده از

قطعات اورجینال

گروه امدادخودرو 247 در تعمیرات ماشین های تویوتا از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کند.

امدادخودرو 247

تعمیر جلوبندی

تعویض کلیه فیلتر ها

تعمیرات برقی

تعویض شمع ها

تعویض تسمه تایم و دینام

کارشناسی بدنه

گالری تصاویر

امداد خودرو تویوتا در تهران

امداد خودرو تویوتا 247 از مهمترین و پرکاربرد ترین خدمات خودروهای تویوتا است. اگر وسیله نقلیه شما خراب شد، کمک های کنار جاده یا امداد خودرو می توانند به ترتیب در مواردی مانند یدک کشی، تعویض لاستیک پنچر شده، روشن کردن شارژ باتری و موارد دیگر کمک کنند.

پیش از آشنایی با خدمات امداد خودرو تویوتا بهتر است با این شرکت خودروسازی آشنا شوید. شرکت تویوتا شرکت تولید کننده خودرو و ماشین آلات چند ملیتی ژاپنی است. موقعیت مکانی این شرکت مشهور در شهر تویوتا ژاپن است. این شرکت نخستین خودروی خود را تحت عنوان تویوتا AA به تولید رساند. جالب است بدانید که فعالیت ابتدایی این شرکت در زمینه نساجی بوده است و پس از آن در سال 1933 بخشی از کارخانه ریسندگی آن به دپارتمان خودرو تغییر موضع داد. این شرکت ژاپنی با هدف تولید خودروهای متناسب با کشور خود فعالیت خود را آغاز کرد، با این حال نکات مثبت و جالب توجه سایر خودروهای خارجی را نیز در تولیدات خود تحت نظر قرار می داد. در سال 1935 اولین کارخانه خودروسازی تویوتا آغاز به کار کرد و در سال 1936 لوگوی تویودا به تویوتا تغییر یافت. افتتاح شرکت تویوتا در سال 1937 به شکل رسمی صورت گرفت. به همین صورت میان دو جنگ جهانی بک کارخانه ریسندگی در ژاپن با تغییر فعالیت خود، به خودروسازی پرداخت و شرکت تویوتا را ایجاد کرد.

بیشتر شرکت‌های بیمه خودرو کمک‌ های کنار جاده‌ ای را به‌ عنوان یک پوشش اضافی با قیمت 10 تا 20 دلار در سال ارائه می‌ کنند. در حالیکه امداد خودرو تویوتا کاملا متمایز از بیمه است.

هنگامی که در کنار جاده گیر افتاده اید و دچار نقص فنی در خودروی شخصی خود شده اید، یک برنامه امداد جاده ای شما را به یک متخصص وصل می کند، چه ماشین شما خراب شود و نیاز به تعمیرات جزئی داشته باشید، چه بنزین تمام شده باشد یا در هرمورد دیگری به کمک نیاز داشته باشید.

بیشتر بدانید : امداد خودرو هیوندا

بدون امداد خودرو تویوتا، خدمات کنار جاده این خودروها می تواند گران باشد، به خصوص اگر ماشین شما کیلومترها از نزدیکترین پمپ بنزین یا تعمیرگاه خراب شود.

اگر اشتراک امداد خودرو ندارید، در صورت خرابی ماشین شما باید با یک شرکت یدک کش یا مکانیک تماس بگیرید. با این حال، اگر در یک مکان نا آشنا گیر افتاده باشید، یا اگر در اواخر شب یا در آب و هوای نامساعد دچار یک وضعیت اضطراری شده باشید، این می تواند پیچیده باشد.

همچنین باید برای هر سرویسی که نیاز دارید از جیب خود پول پرداخت کنید. هزینه یدک کش معمولاً حداقل 99 دلار است، در حالی که سایر خدمات مانند پنچر شدن لاستیک، قفل کردن و باتری مرده ممکن است 75 دلار هزینه داشته باشند. این بسیار گرانتر از طرح کمک های جاده ای است که معمولا بین 10 تا 60 دلار در سال هزینه دارد.

آیا تویوتا خدمات امداد خودرو را ارائه می دهد؟

اکثر سازندگان وسایل نقلیه برنامه های امداد خودرو را برای وسایل نقلیه جدید ارائه می کنند . این برنامه ها عموماً خدمات قفل، تعویض لاستیک، تحویل سوخت، استارت باتری و در صورت نیاز یدک کشی به نمایندگی برند ارائه می دهند. امداد خودرو تویوتا نیز شامل این خدمات می شود.

شرکت های خودروسازی مشهوری مانند تسلا، نیسان، هوندا، کیا، هیوندای، جنرال موتورز و تویوتا خدمات امداد خودرو را برای مشتریان خود ارائه می دهند.

خدمات معمولاً به شبکه نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های خودرو سازنده شما محدود می‌شود، بنابراین باید پوشش جغرافیایی شبکه سازنده خود را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که این سرویس فقط برای یک وسیله نقلیه خاص مناسب است.

خدمات امداد خودرو تویوتا شامل چه مواردی می شود؟

بکسل

امداد خودرو تویوتا ترتیبی می دهد که خودرو به نزدیکترین تعمیرکار مجاز تویوتا منتقل شود. اگر خودرو نیاز به نگهداری در انبار ایمن در طول شب و در انتظار بازیابی داشته باشد، امداد خودرو تویوتا هزینه این ذخیره سازی را تا سقف 74 یورو سازماندهی و پرداخت خواهد کرد. شرکت کمک همچنین ترتیبی خواهد داد که هر تریلر یا کاروان (توپ یدک کش استاندارد 50 میلی متر) که توسط خودروی آسیب دیده یدک می شود را به همان تعمیرکار مجاز تویوتا منتقل کند.

 

پیام ها و توصیه ها

هر مشکلی، سرقت خودرو، گم شدن کارت های اعتباری، بیماری، نیاز به مشاوره حقوقی یا عمومی، تیم تویوتا یورو کر آماده ارائه مشاوره یا انتقال پیام به فردی است که نیاز به اطلاع دارد.

امداد خودرو تویوتا مطمئناً می تواند به یافتن راه حل کمک کند، اما اگر خرابی بیش از 50 کیلومتر دورتر از خانه کاربر اصلی رخ دهد ممکن است نتواند هزینه های مربوط به راه حل ارائه شده را پوشش دهد.

مجموعه وسایل نقلیه انتقال مجدد

اگر وسیله نقلیه منتقل شده باید از یک تعمیرکار مجاز تویوتا که بیش از 50 کیلومتر دورتر از محل سکونت کاربر قرار دارد جمع آوری شود، در صورت درخواست کاربر، امداد خودرو تویوتا هزینه حمل و نقل ریلی درجه یک یک طرفه را برای یک نفر ترتیب داده و پرداخت می کند. در صورتی که سفر با قطار بیش از 6 ساعت باشد، بلیط هواپیما کلاس تجاری به عنوان جایگزین ارائه می شود.

اگر خرابی بیش از 50 کیلومتر دورتر از آدرس منزل کاربر اصلی رخ دهد و تعمیرکار مجاز تویوتا نتواند خودرو را در همان روز جابجا کند، راننده و مسافران می توانند یکی از مزایای زیر را انتخاب کنند:

  • هتل : در صورتی که کاربر بخواهد در حین جابجایی مجدد وسیله نقلیه در مجاورت آن بماند، تویوتا یوروکر هزینه اقامت در هتل را برای کاربر و مسافران حداکثر تا چهار شب و به ارزش 112 یورو به ازای هر نفر در هر شب ترتیب و پرداخت خواهد کرد. منوط به در دسترس بودن محلی وعده های غذایی و سایر هزینه های متعاقب آن به عهده کاربر و مسافران می باشد.
  • سفر رو به جلو : امداد خودرو تویوتا ترتیب و هزینه حمل و نقل ریلی درجه یک را برای راننده و مسافران پرداخت می کند، که به آنها امکان می دهد سفر خود را به مقصد اصلی در قلمرو تحت پوشش ادامه دهند یا به محل زندگی عادی کاربر (کشور ثبت نام وسیله نقلیه) بازگردند. ). در صورتی که سفر با قطار بیش از 6 ساعت باشد، بلیط هواپیما کلاس تجاری ارائه می شود.
  • کمک راننده : اگر همه رانندگانی که با وسیله نقلیه تحت پوشش تردد می کنند بیمار شوند و ادامه سفر امکان پذیر نباشد، تویوتا یورو کر با هزینه خود راننده ارائه می دهد. راننده به مسافران باقی مانده کمک می کند تا به اقامتگاه کاربر ادامه دهند یا سفر را به مقصد اصلی در قلمرو تحت پوشش ادامه دهند. کلیه هزینه های جانبی به غیر از تهیه راننده باید به عهده کاربر باشد.
  • وسیله نقلیه جایگزین : در صورتی که کاربر ترجیح دهد از وسیله نقلیه جایگزین استفاده کند، تویوتا یورو کر خودروی جایگزینی از دسته مشابه را برای مدت زمان تعمیرات و حداکثر به مدت سه روز ارائه می دهد. در حالی که هر تلاشی برای ارائه یک وسیله نقلیه معادل انجام خواهد شد، هیچ مسئولیتی در قبال مشکلاتی که در نتیجه محدودیت در دسترس بودن محلی یا شکست یک شرکت اجاره‌دهنده یا سایر ارگان در ارائه وسیله نقلیه به کاربر ایجاد می‌شود، پذیرفته نیست. کلیه هزینه های جانبی به غیر از هزینه های هزینه اجاره باید به عهده کاربر باشد.

 

دلیل کاهش قدرت موتور خودرو تویوتا

اولین توصیه ای که در خصوص موتور خودرو تویوتا میتوانیم بکنیم، این است که سریعا بعد از روشن کردن موتور سرد، دور موتور را بالا نبرید. بسیاری از مردم اینگونه فکر میکنند که درست بعد از روشن کردن موتور سرد باید به شکل تهاجمی با آن رانندگی کنند، موتور خودرو سریع تر گرم شده و برای رانندگی آماده میشود. اما حقیقت این است که با این حرکت، آسیب شدیدی به موتور خودرو میزنید.

هنگامی که موتور برای چند ساعت خاموش بوده است، روغن به کارتل برگشته و برای روغن کاری قطعات بالایی موتور، هیچ روغنی در سرسیلندر وجود ندارد. اگر میخواهید آسیبی به موتور خودرو نرسد، بعد از روشن کردن آن برای یک دقیقه صبر کنید تا موتور با دور آرام کار کرده و روغن به قطعات بالایی موتور برسد. با این کار موتور بدون هیچ آسیبی آماده حرکت میشود. اگر خیلی هوا سرد بود برای دو تا سه دقیقه صبر کنید و بعد از آن به آرامی حرکت کنید.

تا زمانی که آمپر آب رادیاتور بالا نیامده، دور موتور را بالا نبرید. در صورتی که خودرو شما آمپر آب ندارد، گرم شدن بخاری خودرو را ملاک قرار داده و حتی بعد از مدتی میتوانید صدای موتور را در حالت گرم و سرد تشخیص دهید. در ادامه دلایل کاهش قدرت موتور خودرو را برسی میکنیم.

خرابی پمپ یا فیلتر بنزین

نقش فرستادن بنزین از باک به سوی موتور بر عهده پمپ بنزین است. در صورتی که این موتور دچار فرسودگی شده یا فیلتری در مسیر آن باشد، جریان بنزین از حالت طبیعی خارج شده و در سرعت های بالا وقتی که پمپ توانایی انتقال بنزین از لوله و فیلتر نداشته باشد، کشش خودرو کمتر شده و موتور تحت فشار بیشتری قرار میگیرد و حتی ممکن است از حرکت بایستد.

خرابی تسمه یا زنجیر تایم

خراب شدن تسمه تایم باعث میشود که سوپاپ های موتور به موقع باز و بسته نشده و به همین علت قدرت موتور کم خواهد شد. معمولا زمانی که وقت تعویض تسمه تایم فرا میرسد، صدای تلق تلق از جلوی خودرو میشنوید.

مشکل مبدل کاتالیستی

هنگامی که مبدل کاتالیستی خراب یا مسدود شود، هوا درست در موتور جریان نیافته و به همین علت قدرت آن کم میشود. در کنار کاهش قدرت، دمای موتور هم خیلی بالا رفته و ممکن است خودرو در وضعیت توقف، لرزش داشته باشد. امداد خودرو تویوتا به راحتی مسدود بودن مبدل کاتالیستی را برسی کرده تا معلوم شود این قطع درست کار میکند یا نه.

خرابی سنسور هوا

اگر سنسور هوا به آلودگی یا خرابی دچار شده باشد. ممکن است در ارسال سیگنال دچار خطال شده و در نتیجه تنظیم نسبت هوا به سوخت به درستی انجام نشده و قدرت موتور کاهش پیدا کند. در این مورد چراغ چک خودرو روشن شده و کار برای عیب یابی راحت تر میشود.

نشتی خلا در موتور

هنگامی که نشتی خلا اتفاق می افتد، کامپیوتر خودرو تنظیم درستی از نسبت سوخت به هوا نشان نداده و در ادامه قدرت بهینه موتور کم میشود. معمولا این مشکل باعث روشن شدن چراغ چک خودرو هم میشود.

خرابی سیستم جرقه زنی

هنگامی که سیستم جرقه زنی به مشکل بربخورد، به جز کم شدن قدرت موتور، ممکن است خودرو در استارت خوردن هم به مشکل بربخورد. این مشکل معمولا با استفاده از تیون آپ برطرف میشود. اما چیزی که مهم است انجام این کار توسط مکانیکی ماهر است تا این اتفاق دوبار نیفتاد.

خدمات امداد خودرو تویوتا در محل شامل عیب یابی و دیاگ خودرو، کارشناسی مشکلات خاص خودرو، باتری به باتری تویوتا، تعویض شمع و تعویض لنت ترمز تویوتا در محل میشود. این خدمات توسط کادری مجرب و ماهر ارائه شده و از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشید.

امداد خودرو و تعمیرگاه تویوتا 247

مراکز امداد خودرو شرکت تویوتا در تهران با چندین سال سابقه امداد رسانی آماده امداد خودرو تویوتا تهران و کرج هستند. فعالیت آنها به صورت 24 ساعته است. زمینه فعالیت این امداد خودروها معمولا شامل مکانیک سیار، حمل با یدک کش و خودروبر است. این شرکت ها دارای مجوز از سوی اتحادیه تعمیرگاه، اتوسرویس، کارواش و امدادخودرو تهران هستند و توانسته اند با ثبت درخواست به صورت آنلاین یا با شماره تلفن مخصوص به خود، در اسرع وقت به شما امدادخواهان محترم امدادرسانی نمایند.

امدادگران مجرب امداد خودرو تویوتا در تهران توانایی عیب یابی، تشخیص و تعمییر انواع خودروهای تویوتا داخلی و خارجی از جمله گروه GT86, CHR، آریون، اف جی کروز، پرادو، پریوس، راوفور، کرولا، کمری، لنکروز، هایلوکس، یاریس، سولار، فورچونر، هایس و پریوس را دارا می باشند. خدمات این امدادگران معمولا شامل : مکانیک سیار، پنچرگیری، سوخت رسانی، حمل و باتری به باتری می شود.

یدک‌ کش امداد گران تویوتا در تهران با انواع مختلف یدک‌ کش می‌ توانند در هر منطقه‌ ای آماده شده و خودروهای گروه تویوتا را برای انجام تعمیرات یا هر مورد دیگری به طور استاندارد منتقل کنند. از خدمات یدک کش امداد خودرو تویوتا در تهران میشه به حمل خودرو برای تعویض پلاک،‌ نظارت کامل از لحظه یدک‌ کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن، استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین، بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر اشاره کرد. تجهیزات تیم یدک کشی امدادگران شامل دکل تویوتا، جرثقیل تویوتا و خودروبر تویوتا می باشد.

پیشنهاد مطالعه : تعمیر تویوتا

امداد خودرو تویوتا در غرب تهران

امداد خودرو تویوتا به صورت شبانه روزی و بیست و چهار ساعته، حتی در روزهای تعطیل آماده خدمت رسان در غرب تهران میباشد. بعد از این که مشکل خود را به اپراتور مجموعه ما اعلام کردید، در کمترین زمان ممکن تیمی متخصص از تکنسین های ما در محل گفته شده حاضر خواهند شد.

امداد خودرو تویوتا در زعفرانیه

همه تلاش تکنسین های امداد خودرو تویوتا در زعفرانیه این است که بهترین خدمات را در کمترین زمان ارائه دهند. چون که زمان برای افرادی که در جاده دچار مشکل یا حادثه شده اند، از اهمیت زیادی برخوردار است. چیزی که باعث خدمت رسانی سریع ما میشود، در اولین قدم تعمیرکار ماهر و با تجربه و بعد تجهیزات کامل است. به همین دلیل تیم امداد خودرو تویوتا در زعفرانیه تاکید ویژه ای روی داشتن بهترین تکنسین ها در کنار بهترین ابزار دارد.

امداد خودرو تویوتا در قیطریه

اگر به دنبال خدماتی جامع و کامل در حوزه خودروهای تویوتا میباشد تا از رفتن به مرکز فروش قطعات و تعمیرات خودرو بی نیاز شوید، به شما توصیه میکنیم از خدمات امداد خودرو هیوندا در قیطریه استفاده کنید. مجموعه ما در حوزه تامین قطعات و خدمات فنی کاملا مجهز میباشد. خودروهای تویوتا محصولی از ژاپن بوده که به بازار ایران هم راه یافته است. اگر این خودرو به تعمیر و تعویض قطعات نیاز داشته باشد، باید تعمیرکاری ماهر و مجرب این کار را انجام دهد. در صورت مراجعه به تعمیرگاه مجاز تویوتا ۲۴۷ دیگر نگران این موارد نباشید.

امداد خودرو تویوتا در کامرانیه

خدمات جامع و مختلفی در محل توسط امداد خودرو تویوتا در کامرانیه عرضه میشود که شما را از رفتن به هر جای دیگری به نیاز میکند. مجموعه ما در حوزه خدمات فنی و تامین قطعات کاملا مجهز بوده تا در هر موقعیتی به خودرو تویوتا شما خدمات تعویض یا تعمیر قطعات را ارائه دهد. خدمات امداد خودرو تویوتا در کامرانیه از سوخت رسانی گرفته تا عیب یابی فنی و تخصصی و تعمیرات موتوری خودرو تویوتا را شامل میشود.

امداد خودرو تویوتا در ولنجک

در صورتی که خودرو تویوتا شما در ولنجک یا اطراف آن به هرگونه مشکلی دچار شد که تعمیر آن در محل ممکن نبود و مجبور شدید که خودرو را برای تعمیر اساسی به یک مکان امن و مطمئن منتقل کنید، میتوانید با امداد خودرو تویوتا در ولنجک تماس بگیرید تا با تجهزات و دستگاه های مختلفی مثل کفی خودرو بر، دکل یا یدک کش نیسان این مشکل را حل میکند.

مزایای امداد خودرو تویوتا ۲۴۷

استفاده از قطعات اصل و مورد تایید کارخانه

همه قطعات بکار رفته در خودرو شما به صورت اورجینال و دارای گارانتی تعویض می باشند. به کارگیری قطعات غیر فابریک و نامرغوب سبب آسیب رسیدن به بقیه اجزای خودرو شده و هزینه های شما را چند برابر می کند.

صرفه جویی در هزینه و زمان

امداد خودروی تویوتا به صورت شبانه روزی و سیار در همه نقاط تهران فعال است. پس در صورت بروز هرگونه مشکلی با یک تماس ساده تکنسین های ما در حداقل زمان ممکن در محل حاضر شده و مشکل شما را برطرف میکنند.

انجام سرویس های دوره ای

همه سرویس های دوره ای مثل تعویض فیلتر ها، روغن موتور، باتری و غیره از مهم‌ترین عوامل حفظ سلامت خود را هستند توسط امدادگران آموزش دیده ما انجام می شود. شما می‌توانید برای انجام این سرویس های و تعویض لوازم مصرفی در محل با ما تماس بگیرید.

باطل شدن گارانتی خودرو

همانطور که می دانید استفاده از قطعات غیر اورجینال باعث باطل شدن گارانتی خودرو شما می شود. لوازم به کار رفته در امداد خودرو تویوتا ۲۴۷ استاندارد کارخانه سازنده را داشته و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما میباشند.

تعویض به وسیله افراد متخصص

انجام تعمیرات و سرویس های دوره ای خودرو به وسیله افراد غیر متخصص می تواند باعث آسیب جدی به قسمت های مختلف خودرو و چند برابر شدن هزینه شود. تکنسین های ما همگی دوره های تخصصی خودرو را گذرانده و آشنایی کامل با سیستم های فنی خودروی شما دارند.

مزایای استفاده از خدمات امدادخودرو 247

  • خدمات شبانه روزی و حمل و نقل رایگان خودرو تا درب تعمیرگاه
  • استفاده از قطعات ارجینال و مورد تایید کارخانه
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • انجام سرویس های دوره ای و لوازم مصرفی در محل شما بر اساس استاندارد لکسوس
  • باطل نشدن گارانتی خودرو
  • تعویض توسط افراد متخصّص و دارای دانش فنی
  • تعرفه خدمات مناسب و ارائه خدمات شبانه روزی در سطح شهر تهران

چرا از تویوتا 247 خدمات بگیرید؟

  • مشکلات برقی خود با نیروهای دوره دیده مجرب و با بروزترین دستگاه ها انجام می شود
  • صافکاری/PDR در تعمیرگاه مرکزی توسط کادری دقیق و بسیار ریزبین انجام می شود
  • پولیش و احیای رنگ : اگر برای خودروی خود ارزش قائل می شوید این خدمات با مواد اصل USA در تعمیرگاه تویوتا 247 انجام می شود.
  • خدمات امداد شبانه روزی در کلیه مناطق تهران در سریعترین زمان ممکن و با کادری مجرب و دوره دیده توسط شرکت انجام می شود و درصورت لزوم اعزام به تعمیرگاه با بروزترین تجهیزات حمل و نقل به صورت رایگان خودرو منتقل می شود.
  • تمامی خدمات امداد و تعمیرگاه طبق نرخ روز اتحادیه صنف مکانیک ها برآورد هزینه می شود.
  • داشتن کادر مجرب و دوره دیده مکانیک خانم برای آسایش بیشتر و ارئه بهترین خدمات به بانوان عزیز در تهران
  • محیط امن و آرام تعمیرگاه در جوار هتل پارسیان استقلال
  • تمامی لوازم مصرفی در تعمیرگاه طبق شماره شاسی خودرو تهیه می شود و دارای لیبل اصل و اصالت توسط شرکت می باشد.
  • درصورت عدم حضور مالک خودرو در تعمیرگاه تمامی خدمات بصورت آنلاین ضبط شده و در اختیار مشتری قرار می گیرد.
  • بدون هماهنگی و رضایت مالک خودرو هیچ گونه خدماتی روی خودرو انجام نخواهد شد.
  • تمامی داغی های تعویضی خودرو توسط پرسنل تعمیرگاه مرکزی بصورت پک جمع آوری می شود و در اختیار مالکین قرار می گیرد.
  • در سرویس های دوره های تست اصالت روغن برای مالک خودرو قابل انجام است. همچنین در تمام فصول بازدید و چکاپ های فصلی بصورت رایگان در تعمیرگاه انجام می شود.
  • تعمیرگاه مرکزی تویوتا 247 دارای خدمات زیر می باشد : مکانیکی – جلوبندی – تعویض روغن و سرویس های دوره ای – رفع ایرادات برقی – دیاگ – صافکاری و PDR – نقاشی – پولیش و احیای رنگ – کارواش

سوالات متداول از تویوتا 247

ایا امداد خودروی شبانه روزی 247 عاملیت مجاز تویوتا هست؟

بله به صورت شبانه روزی و در محل شما خدمات ارائه می‌کنیم.

ادرس تعمیرگاه تویوتا 247 کجاست؟

تهران، بزرگراه چمران، هتل استقلال، ورودی کارواش هتل استقلال، تعمیرگاه زوج مکانیک
تلفن : 02122879505
واتساپ : 09125963199

آیا تویوتا 247 برای حمل خودرو از خودروبر استفاده میکند یا یدک کش؟

برای حمل خودرو طبق بودجه مشتری و مدل خودرو یدک کش ارسال می شود.

جابجایی خودرو با یدک کش چه آسیبی به خودرو میرساند؟

هیچ گونه آسیبی نمی رساند، ماشین ها بروز هستند و به چرخ خودرو مشتری متصل می شود و آسیبی به خودرو نمی رسانند. همچنین جابجابی خودرو شامل گارانتی هست.

خودرویی که خاموش یا خراب شده و امکان روشن شدن را نداشته باشد هم میتوان با ماشین بر کفی انتقال داد؟

بله متخصصین مجموعه بر این امر مهارت دارند

هزینه حمل خودرو با خودروبر تویوتا 247 چقدر است؟

هزینه ارسال تا تعمیرگاه طبق تعرفه اتحادیه می باشد.

آیا امکان درخواست حمل ماشین به صورت بین شهری نیز وجود دارد؟

خیر

امداد خودرو از چه محلی به سمت ماشین درخواست دهنده اعزام میشود؟

از نزدیکترین محدوده به محل مشتری

آیا خدمات امداد خودرو تویوتا 247 به صورت شبانه روزی فعال است؟

بله ما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت رسانی به مشتریان آماده هستیم

در چه مواردی میتوان از تویوتا 247 درخواست خودروبر سیار داشت؟

هر زمان که نیاز داشته باشید کافی است با ما در تماس باشید

آیا اورژانس خودرویی اتویار ماشین های حمل شده را بیمه مینماید؟

خیر شامل گارانتی صحیح می باشد

ree (25)-min

ایمیل

info@zojmechanic.com