امداد خودرو

تعمیر تویوتا کرولا

تعمیر تویوتا کرولا

خودرو تویوتا کرولا از دیگر خودرو های ساخته شده توسط شرکت ژاپنی تویوتا میباشد که اولین طراحی و عرضه آن به سال ۱۹۶۶ برمیگردد. در مدل های مختلفی این خودرو خارجی را میتوانید تهیه کنید که برخی از آنها در خیابان های ایران قابل مشاهده است. این خودرو لوکس معمولا در اثر استهلاک به مشکل برمیخورد، به همین دلیل صاحبان خودرو کرولا بهتر است هر چند وقت یک بار این خودرو را به تعمیرگاه مجاز تویوتا ببرند.

 

ویژگی های خودرو تویوتا کرولا

از سال ۲۰۰۶ کمپانی تویوتا این خودرو را در چهار نسل به بازار عرضه کرده و هر سال امکانات آن را بیشتر کرد. در نتیجه کرولا به یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین خودروهای این شرکت ژاپنی تبدیل شد. خوب است بدانید که طراحی کرولا به عنوان انقلابی در شرکت تویوتا به حساب می آید که خیلی هم موفق بود.

علاوه بر طراحی خوب، کرولا امکانات و آپشن های زیادی دارند، از جمله جعبه دنده پنج سرعته اتوماتیک، کروز کنترل هوشمند، دوربین کنترل، سنسور جلو و عقب، نمایشگر لمسی، نقشه خوان و حتی گرم کن صندلی اشاره کرد. همچنین با این که مصرف سوخت در کرولا کاهش داشته ولی توان و قدرت آن افزایش زیادی را تجربه کرده است. به صورت کلی تویوتا کرولا به خاطر امکانات مناسبی که دارد، یک انتخاب خوب به شمار میرود. میتوانید از خدمات امداد خودرو تویوتا برای راحتی بیشتر خود استفاده کنید.

تعمیر تویوتا کرولا

تعمیرات تویوتا کرولا

همانطور که اشاره کردیم، یک خودرو با کیفیت خارجی به شمار میرود و به سختی میتوانید قطعات به کار رفته در آن را پیدا کنید، به همین دلیل به هر تعمیرگاهی اعتماد نکنید، چرا که در صورت درست پیش نرفتن روند تعمیرات، در آینده به مشکلات خیلی بزرگ تری بر میخورید. البته خیلی از تعمیرگاه ها امروزه ادعا دارند که توانایی تعمیر تویوتا کرولا را دارند ولی در واقع اینطور نیست و برای تعمیر اصولی این خودرو باید آن را به دست تکنسین های آموز دیده در مراکز تخصصی این خودرو بسپارید. اگر در بین تعمیرگاه های مختلف مردد هستید، ما به شما پیشنهاد میکنیم که برای تعمیر موتور تویوتا به تعمیرگاه ۲۴۷ مراجعه کنید. این مرکز علاوه بر تعمیر تویوتا کرولا شما، خدمات امداد خودرو تخصصی هم دارد. افرادی که در این مجموعه مشغول به کار هستند، همه آموزش های لازم برای تعمیر تویوتا کرولا را دیده اند. به این ترتیب بعد از عیب یابی خودرو شما، آن را با پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر میکنند.

پیشنهاد مطالعه :  علت بالا رفتن دمای موتور هیوندای را بشناسید

 

مشخصات فنی تویوتا کرولا

همانطور که گفتیم، این خودرو دارای مدل های متفاوتی است که هر کدام ویژگی ها و مشخصات خاص خود را دارند. به همین دلیل در این بخش مشخصات یکی از خودرو های پرفروش و پرطرفدار یعنی تویوتا کرولا ۲۰۱۴ میپردازیم. این خودرو موتور چهار سیلندر با حجم باک ۵۵ لیتری دارد. فرمان آن تلسکوپی بوده و علاوه بر کروز کنترل، چهار دنده خودکار و دکمه استارت موتور دارد. قدرت موتور تویوتا کرولا ۱۴۳ اسب بخار، شتاب ۱۰.۵ ثانیه و سرعت آن ۱۹۵ کیلومتر بر ساعت است. برای تعمیر لکسوس هم روی ما حساب کنید.

تعمیر تویوتا کرولا

با در نظر گرفتن این مشخصات فنی، تویوتا کرولا به یکی از با کیفیت ترین و بهترین انتخاب هایی است که میتوانید از خودروهای شرکت تویوتا داشته باشید. البته این موضوع به این معنی نیست که خودرو شما هرگز خراب نخواهد شد یا دیگر نیاز به معاینه ندارد. شما باید مراجعه به تعمیرگاه را هر چند وقت یک بار برای عیب یابی در نظر داشته باشید. عیب یابی کردن دوره ای خودرو یکی از استراتژی های خوب برای کاهش هزینه های زیادی تعمیرات کلی است. چون که این برسی های دوره ای جلوی جدی شدن مشکلات خودرو شما را گرفته و در زمان خیلی کمتری و با هزینه های خیلی پایین تری میتوانید مشکلات خودرو تویوتا کرولا خود را در تعمیرگاه ۲۴۷ برطرف کنید. پس وقت را تلف نکرده و برای تعمیر تویوتا به ما مراجعه کنید.

مزایای تعمیرگاه ۲۴۷

این تعمیرگاه در کنار ارائه دادن بهترین خدمات، ویژگی های دیگری دارد که مراجعه کنندگان در ساده ترین حالت خودرو تویوتا کرولا خود را با خیالی راحت به این تعمیرگاه بسپارند. در ادامه به برسی مهمترین ويژگی های این تعمیرگاه میپردازیم.

اول از همه تکنسین های دوره دیده، تعمیر ماشین شما را به اصولی ترین روش ممکن انجام میدهند. ما تضمین کیفیت را در کنار تضمین قیمت به شما میدهیم. خدمات ما گرانتی شده و پشتیبانی ۲۴ ساعته داریم. اولویت تعمیرگاه ۲۴۷ برای تعمیر قطعات آسیب دیده است تا هزینه ها کاهش یابد، در صورت نیاز به تعویض قطعه، فقط از قطعات اصل استفاده میشود.

پیشنهاد مطالعه :  تعمیر هیوندای

تعمیر تویوتا کرولا

خدمات تعمیرگاه تویوتا کرولا

همه تعمیرات مربوط به موتور تویوتا کرولا مثل یاتاقان زدن، واشر سر سیلندر سوزاندن، عیب یابی و تعمیر روغن سوزی تویوتا کرولا، برسی و عیب یابی گیربکس کرولا، تعمیر و تعویض گیربکس، عیب یابی تقه خوردن تویوتا کرولا در هنگام تعویض دنده و انجام تعمیرات برقی خودرو تویوتا کرولا و همچنین سرویس های دوره ای هم در تعمیرگاه ۲۴۷ انجام میشود. به این ترتیب تعمیرگاه ۲۴۷ بهترین انتخابی است که میتوانید برای مراجعه به تعمیرگاه داشته باشید. در صورت نیاز به مشاوره میتوانید با ما تماس گرفته و مشاوره بگیرید یا از خدمات ما مطلع شوید. یکی دیگر از خدمات تخصصی ما تعمیر جعبه فرمان تویوتا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *