امداد خودرو

امداد خودرو بنز

خودرو بنز

یکی دیگر از خدمات تخصصی تعمیرگاه ۲۴۷، امداد خودرو بنز در تهران میباشد. خودرو های بنز از جمله با کیفیت ترین خودرو های موجود در کشور هستند که خیلی کم به نقص فنی دچار می شوند. اما با توجه به اینکه همه خودروها بعد از طی کردن مقدار کیلومتر مشخصی به رسیدگی یا تعمیرات نیاز دارند، عده‌ای با سهل انگاری باعث می‌شوند که خودرو به نقص فنی جدی دچار شده و دیگر حرکت نکند.

احتمال دیگر این است که در مسیر تصادفی اتفاق افتاده و دیگر امکان حرکت دادن خودرو را نداشته باشید. به همین علت لازم است که صاحبان خودرو بنز بتوانند در مواقع اضطراری از خدمات امداد خودرو بنز استفاده کنند. تعمیرگاه ۲۴۷ به عنوان یکی از مراکز تخصصی امداد خودرو بنز در تهران برای خدمت رسانی به شما در مواقع اضطراری آماده است. در هر جای تهران که باشید می توانید با امداد خودرو بنز تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن نزدیکترین امدادگر را به محل شما اعزام کنیم.

 

رانندگی ایمن با امداد خودرو بنز

رضایت مشتریان و حفظ ایمنی هدف اصلی امداد خودرو بنز است. ما متعهد می شویم که همه مشتریان امداد خودرو بنز، خدمات لازم را در هر مکان و زمانی دریافت کنند. به این ترتیب شما به عنوان صاحب خودرو بنز می توانید از همه امکانات امداد خودرو بنز به صورت ۲۴ ساعته استفاده کنید.

در صورتی که در جاده های بدون امکانات گیر کردید، امداد خودرو بنز سریعترین و بهترین خدمات خود را در اختیار شما میگذارد. این امدادهای جاده ای شامل امداد باتری سیار، حمل خودرو با جرثقیل، خودروبر بنز، یدکش و مکانیک سیار در تهران است. همچنین خدمات دیگری مثل پنچرگیری و تعویض لاستیک و خدمات قفل بنز به وسیله امداد خودروی بنز ارائه می شود. البته توجه داشته باشید که خدمات قفل به اثبات مالکیت راننده نیاز دارد.

امداد خودرو بنز در شهر تهران

امداد خودرو مناسب خودروی شما

در انتخاب امداد خودرویی که از آن کمک میگیرید نوع خودرو اهمیت زیادی دارد. امداد خودروی بنز خدمات مخصوص به این خودرو را ارائه کرده و یک تیم حرفه‌ای دارد که همه اطلاعات فنی در خصوص خودروی بنز را دارند. پس مطمئن باشید که فارغ از نوع خودروی بنز شما، مشکل آن توسط تکنسین های آموزش دیده و ماهر ما حل میشود. در ادامه خوب است بدانید که امداد خودرو بنز برای تعویض قطعات از قطعات اورجینال این خودرو استفاده می کند تا خودروی شما عملکرد خود را با استفاده از قطعات فابریک حفظ کند این خودرو به گونه ای طراحی شده که بالاترین و بهترین عملکرد را با قطعات اورجینال برای صاحبان خود به ارمغان می آورد.

پیشنهاد مطالعه :  تعمیرات خودروهای هیبرید

 

مکانیک و امداد سیار بنز در تهران

حتماً برای شما پیش آمده که به تعمیرگاه بنز نیاز داشته باشید اما امکان یا وقت دسترسی به آن نباشد. امداد خودرو بنز این مشکل را با خدمات مکانیک سیار در تهران حل کرده است. حتی در مواقعی خودروی شما طوری خراب شده که امکان جابجایی آن تا تعمیرگاه وجود ندارد. در این مواقع می توانید از خدمات مختلف مکانیک سیار در جاده یا جلوی درب خانه خود استفاده کنید.

مکانیک سیار امداد خودرو بنز معمولاً وانت ها یا کامیون هایی هستند که همه تجهیزات و ابزار مورد نیاز را همراه خود دارند. به این ترتیب جای هیچ گونه نگرانی برای انجام بیشتر تعمیرات این خودرو نیست. در این مواقع فقط کافیست با مشاوران امداد خودرو بنز در خصوص مشکل رخ داده برای دریافت راهنمایی لازم صحبت کنید.

 

هزینه امداد خودرو بنز

افراد زیادی با هزینه های امداد خودرو بنز مشکل داشته و گمان میکنند که استفاده از خدمات امداد خودرو برابر با پرداخت هزینه های اضافی است. اما هزینه های خدمات ما برای شما به صورت کاملاً شفاف سازی شده ارائه می شود. البته به صورت کلی هزینه خدمات امداد خودرو بنز کمی زیاد است اما مزیت های خاص خود را دارد. البته خوب است بدانید که تلاش ما بر ارائه مقرون به صرفه ترین قیمت ها برای مشتری است، چرا که رضایت شما برای ما اهمیت زیادی دارد.

استفاده از خدمات اضطراری یکی از مهمترین دلایل بالا رفتن هزینه های امداد خودرو است. خدمات اضطراری به معنی در دسترس بودن ۲۴ ساعته خدمات ما در هر زمان و مکانی می باشد یعنی در هر موقعیتی هم که باشید ما وظیفه داریم برای امداد رسانی سریع خود را به محل شما برسانیم. به این ترتیب این نوع خدمات نیاز به یک تیم بزرگ با مهارت کافی دارد.

دلیل دیگر پوشش دادن همه خدمات مورد نیاز شما در امداد خودروی بنز است. ما همه تلاش خود را می‌کنیم که مکانیک سیار ما مشکل خودروی شما را در همان محل برطرف کرده و احتمال انتقال خودرو به تعمیرگاه به حداقل میزان ممکن برسد. همچنین اگر نیاز به حمل خودرو شد، این کار توسط امداد خودرو بنز با انتخاب شما به روش های مختلفی انجام می شود که در ادامه به بررسی روش های حمل خودرو می پردازیم.

پیشنهاد مطالعه :  واشر سر سیلندر و دلایل سوخت آن را بشناسید !

حمل با خودروبر کفی

یکی از بهترین روش های حملی که توسط امداد خودرو بنز انجام میشود، استفاده از حمل خودرو با کفی است. در این روش از حمل خودرو با به کارگیری امکانات و تجهیزات ویژه به شما این تضمین را می‌دهیم که هیچگونه خسارتی در زمان حمل خودرو ایجاد نمی شود. همانطور که اطلاع دارید در این روش خودروی شما به صورت کامل روی خودروبر سوار شده و در واقع خودرو روی یک پارکینگ سیار منتقل میشود.

حمل خودرو با یدک کش

روش دیگر انتقال خودرو به تعمیرگاه استفاده از یدک کش است. معمولاً این روش حمل هزینه کمتری از حمل با خودروبر کفی دارد. اما توجه داشته باشید که در این روش سرعت حمل کمتر بوده و احتمال آسیب دیدن خودرو وجود دارد.

 

امداد باتری سیار بنز

امداد خودروی بنز در صورت وجود هرگونه مشکل باتری خودرو برای خدمات رسانی آماده است. در واقع یکی از مزیت های قابل توجه امداد خودرو بنز، خدمات امداد باتری سیار آن در تهران می باشد. البته امکان استفاده از گارانتی باتری خودرو هم وجود دارد. دوره های گارانتی باتری بنز با توجه به نحوه استفاده شما از خودرو و بسته به نوع باتری موجود در خودرو متفاوت است. در صورتی که میخواهید در خصوص ضمانت نامه و شرایط آن اطلاعات بیشتری داشته باشید باید گواهی گارانتی خودرو را بررسی کنید.

امداد باتری سیار بنز

تیم تخصصی ما در امداد خودرو بنز با خدمات امداد باتری سیار می‌توانند عملیات تعویض باتری اتومبیل شما را به راحتی و در حداقل زمان ممکن انجام دهند. احتمال دارد در خصوص اورجینال بودن و هزینه باتری نگرانی هایی داشته باشید. اما با استفاده از خدمات امداد خودرو بنز جای هیچگونه نگرانی نیست. امداد باتری سیار ما در تهران با کیفیت ترین باتری را با مطمئن ترین قیمت در اختیار شما می گذارد.

شما با یک تماس ساده می توانید قبل از درخواست امداد سیار باتری از هزینه های آن مطلع شوید. یکی از رایج ترین نشانه هایی که نیاز به تعویض باتری را نشان میدهد، دیر روشن شدن خودرو است. اگر پس از فشردن کلید استارت تا روشن شدن موتور چند ثانیه طول کشید، احتمالاً عمر باتری به پایان رسیده است.

یکی دیگر از نشانه های فرا رسیدن زمان تعویض باتری خودرو، دیدن علامت هشدار سیستم شارژ روی داشبورد است. در این مواقع توصیه می کنیم که برای تعویض باتری خودروی خود از خدمات امداد خودروی بنز استفاده کنید. چون که برای تعویض باتری این خودرو به رعایت برخی احتیاط‌های ایمنی نیاز است. مثلاً زمانی که باتری بنز عوض میشود باید حواستان باشد که اتصال کوتاه پایانه اتفاق نیفتد. پس جلوگیری از تماس بین پایانه مثبت و چهارچوب خودرو و تماس بین پایانه منفی و پایانه مثبت اهمیت زیادی دارد. به طور کلی پایانه مثبت باتری خودرو نباید با هیچ بخش فلزی خودرو تماس پیدا کند.

پیشنهاد مطالعه :  علت برق دزدی ماشین

 

بهترین امداد خودرو بنز در تهران

همانطور که تا الان اشاره کردیم هر امداد خودرویی نمی توانند نیازهای شما را برطرف کنند. بدین ترتیب در این بخش از مطلب قصد داریم در انتخاب بهترین امداد خودرو بنز به شما کمک کنیم. امروزه با زیاد شدن انواع و تعداد خودروها، امداد خودرو ها اهمیت زیادی پیدا کرده‌اند. پس برای انتخاب یک امداد خودروی مناسب باید در خصوص آن تحقیق کرده و قبل از استفاده از خدمات آنها از میزان تخصص تکنسین‌هایشان اطلاع داشته باشید.

همچنین به کارگیری تجربه کسانی که قبلا از خدمات این امداد خودرو استفاده کرده‌اند هم کمک زیادی به شما می کند. خوب است مطمئن باشید که امداد خودروی انتخاب شده همه تجهیزات و امکانات مربوط به خودرو شما را دارد. این مورد مخصوصاً در خصوص خودروهای لوکس خارجی بسیار مهم است.

در صورتی که یکی از صاحبان انواع بنز هستید، پیشنهاد میکنیم از خدمات امداد خودرو بنز ۲۴۷ استفاده کنید. چون با این کار میدانید که امداد خودرو ما با داشتن اطلاعات کافی در خصوص مدل های مختلف بنز همه خدمات خود را ارائه می دهد. یکی از مهمترین خدماتی که حساسیت انتخاب امداد خودرو را بالا میبرد استفاده از خدمت مکانیک سیار و تعویض باتری است که در امداد خودرو بنز ۲۴۷ این کار به وسیله تکنسین های آموزش دیده انجام میشود.

خودرو benz

تاریخچه بنز

شرکت خودروسازی بنز یک کمپانی آلمانی است که در حوزه ساخت و طراحی انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و موتورهای درون سوز و همچنین ارائه خدمات مالی مثل بیمه و لیزینگ و تعمیر خودرو فعالیت می کند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر اشتوتگارت قرار دارد.

امروزه مرسدس بنز در کنار پورشه، بی ام و و آئودی چهار خودروساز لوکس و مشهور آلمانی و جزو پرفروش ترین خودروسازان لوکس در جهان هستند. لوگو مرسدس بنز به شکل یک ستاره سه پر است ست که نشان دهنده تسلط این خودرو روی زمین، آسمان و دریا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *