امداد خودرو

امداد خودرو بی ام و

امداد خودرو bmw

یکی از خدمات تخصصی تعمیرگاه ۲۴۷، امداد خودرو بی ام و در کنار امداد خودرو هیوندای است که به ارائه خدمات در همه مناطق تهران میپردازد. این خدمات شامل خودرو بر کفی بی ام و، یدک کش خودرو، امداد باتری و مکانیک سیار بی ام و میشود. پس اگر در هر کدام از مناطق تهران خودرو بی ام و شما به مشکل خورد، با تعمیرگاه ۲۴۷ تماس بگیرید تا نزدیک ترین امدادگر خود را به موقعیت شما بفرستیم.

 

امداد خودرو BMW

در امداد خودرو ۲۴۷ همه خدماتی که برای خودروهای بی ام و لازم است، ارائه می شود. وقتی که خودروها در هنگام حرکت به مشکل میخورند و راننده نمی تواند خود را به تعمیرگاه یا نمایندگی ها برساند، بهترین راه این است که از خدمات امداد خودرو بی ام و در تهران استفاده کنند. شما با یک تماس ساده از همه خدمات ما بهره مند می شوید. از سوی دیگر می توانید با خیال راحت از این خدمات استفاده کرده و از خودروهای لوکس و گران قیمت خود لذت ببرید. همانطور که اطلاع دارید خودروهای بی ام و در رده خودروهای بسیار گران قیمت آلمانی قرار می گیرند که طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارند. با توجه به اینکه در کشور ما هم افراد زیادی از محصولات این برند استفاده می‌کنند، خدمات امداد خودرو بی ام و به وسیله نمایندگی های مختلفی ارائه می شود.

امداد خودرو بی ام و در تهران

تعمیرات خودرو BMW

از جمله خدماتی که توسط امداد خودرو بی ام و انجام میشود، تعمیر خودروهای معیوب است. بیشتر تعمیرگاه های معمولی، دانش رفع نقص و تعمیر اینگونه خودروها را ندارند، در این شرایط یک راهکار مطمئن و فنی استفاده از امداد خودرو بی ام و است. حداقل خیالتان از این بابت راحت است که خدمات امداد خودرو بی ام و توسط افراد حرفه ای و متخصص انجام شده که دانش تعمیر کردن قطعات و کارکردن با خودروهای این برند را دارند.

تاریخچه خودرو های بی ام و BMW

اسم این برند کوتاه شده بایرن موتور ورک است که در زبان آلمانی معنی صنایع موتوری باواریا میدهد. این شرکت خودرو سازی آلمانی به تولید موتور سیکلت و خودروهای لوکس در جهان میپردازد که دفتر مرکزی آن در شهر مونیخ قرار دارد. تا سال ۱۹۴۵ این شرکت در حوزه تولید هواپیما فعالیت میکرده است. تاسیس بی ام و به سال ۱۹۱۶ برمیگردد و اکنون کارخانه تولیدات خودرو این برند در آمریکا، انگلستان، آفریقای جنوبی، هند، چین، برزیل و آلمان قرار دارد.

لوگو BMW این شرکت الهام گرفته شده از پره های ملخ در حال چرخش هواپیما است که در سال ۱۹۲۹ به تایید کارخانه رسید. در انتخاب رنگ لوگو این شرکت عواملی مثل پرچم آبی و سفید ایالت باواریا و کارخانه ی موتورسازی راب نقش داشتند.

پیشنهاد مطالعه :  امداد خودرو لکسوس

خدمات امداد خودرو بی ام و

خدمات امداد خودرو بی ام و

برای آشنایی با خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو بی ام و، خوب است که با این موارد آشنایی داشته باشید.

اول از همه قطعات استفاده شده توسط امداد خودرو بی ام و همگی اورجینال و اصل هستند. به همین دلیل شما می توانید مطمئن باشید که قطعات سوار شده روی ماشین شما همگی مرغوب بوده و به خودرو آسیبی وارد نمی کنند. باید حواستان باشد که در خودروهای گران قیمت مثل بی ام و به کارگیری قطعات نامرغوب باعث می‌شود تا خودروی شما خیلی سریع تر مستهلک شود. خیالتان راحت باشد که خدمات امداد خودرو بی ام و با استفاده از قطعات گارانتی دار و با خدمات پس از فروش، جایی برای هیچگونه نگرانی و ناراحتی نمی گذارد.

همچنین امکان استفاده از خدمات امداد خودرو بی ام و در هر ساعتی از شبانه روز که خودروی شما به مشکل برخورد، تنها با یک تماس ممکن است. با استفاده از خدمات امداد خودرو بی ام و شما می توانید به صورت دوره ای ماشین خود را سرویس کنید و اطمینان داشته باشید که خودروی لوکس شما با توجه به آخرین استانداردهای شرکت بی ام و تنظیم شده است. انجام این گونه سرویس ها باعث می شود تا کارایی ماشین بیشتر شده و میزان سوخت مصرفی آن کاهش پیدا کند.

 

شما می توانید با خیالی راحت مواردی مثل انجام صافکاری و نقاشی، سرویس‌های دوره‌ای، تعمیر مشکلات مربوط به قفل های مرکزی و سوئیچ، تعمیر ECU خودرو، تعمیر بخاری و کولر بی ام و، بررسی مشکلات جلوبندی بی ام و، بررسی و تعمیر سنسور دما، تعویض صفحه کلاچ، تعمیر یا تعویض شمع های بی ام و، تعمیر یا تعویض لنت، بررسی مشکلات یا تعویض باتری بی ام و خدمات بنزین سیار، بررسی مشکلات سوخت رسانی بی ام و، تعویض لاستیک و خدمات پنچرگیری، انجام تعمیرات گیربکس و موتور بی ام و را به ما بسپارید. همچنین امکان استفاده از این خدمات برای کارشناسی قبل از خرید هم وجود دارد.

امداد خودرو بی ام و

چرا امداد خودرو بی ام و ۲۴۷؟

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که چرا باید به جای استفاده از خدمات مراکز دیگر از خدمات امداد خودرو بی ام و استفاده کنیم. استفاده از خدمات تخصصی ما دارای چندین مزیت است که در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

قطعات اصل

همانطور که می دانید خودروهای بی ام و جزو خودروهای گران قیمت بازار است. به همین علت قطعات این خودرو بسیار گران هستند. با توجه به این موضوع بعضی از افراد سودجو قطعات معیوب و کار شده را به جای قطعات نو در بازار عرضه می کنند. استفاده از این قطعات باعث آسیب بیشتری به خودرو می شود. اما زمانی که از خدمات امداد خودرو بی ام و استفاده می کنید، ما تضمین می کنیم که قطعات استفاده شده همگی اورجینال بوده و از کارخانه تحویل گرفته می شوند. به همین علت خودروی لوکس شما به خاطر استفاده از این قطعات دیگر هیچ گونه هزینه اضافی یا جانبی نخواهد داشت.

پیشنهاد مطالعه :  تعمیرگاه بنز در شهر تهران | ضمانت ویژه

سرویس های دوره ای بی ام و

همه خودروها برای داشتن فعالیتی مناسب باید به صورت دوره ای سرویس شوند. اما تعمیرکاران زیادی آگاهی و دانش سرویس کردن خودرو های لوکس و گران قیمت را ندارند. تکنسین های امداد خودرو ۲۴۷ همگی آموزش و تجربه لازم را برای سرویس کردن خودروهای بی ام و را دارند. خوب است بدانید که در تعمیرگاه های معمولی انجام سرویس های دوره ای بی ام و حتی ممکن است هزینه های بیشتری هم برای شما در پی داشته باشد. اما همه این خدمات توسط امداد خودرو بی ام و با هزینه کمتر و معقول تری انجام میشود. توصیه میکنیم سرویس های دوره ای بی ام و را جدی بگیرید تا خودروی شما بازدهی لازم را داشته باشد.

صرفه جویی در زمان

از جمله مزیت های استفاده از خدمات امداد خودرو بی ام و کاهش هزینه ها در کنار کاهش قابل توجه زمان است. شما با یک تماس ساده می توانید از خدمات تکنسین های آموزش دیده ما در محل مورد نظر استفاده کرده و با این کار زمان زیادی را صرفه جویی کنید. از سوی دیگر چون این تعمیرکاران فن و دانش لازم برای تعمیر بی ام و را دارند، هزینه تعمیرات خودرو شما به طرز قابل توجهی کمتر می شود. از سوی دیگر این خودرو سریعتر آماده شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

 

از بین نرفتن گارانتی خودرو

یکی دیگر از مزیت های استفاده از خدمات امداد خودرو بی ام و از بین نرفتن گارانتی خودرو شماست. گاهی اتفاق می افتد که بعضی از تعمیرکاران متفرقه و غیرحرفه‌ای، قطعات غیر فابریک را روی ماشین سوار می کنند. این کار باعث می‌شود تا گارانتی ماشین از بین برود. شرکت های سازنده خودروهای لوکس مثل بی ام و به شدت در مقابل استفاده و نصب از قطعات نامرغوب حساس هستند. به همین علت در صورت مشاهده، اینگونه موارد را گارانتی نمی کنند.

هزینه امداد خودرو بی ام و

حتماً برای شما اتفاق افتاده که جهت تعمیر خودرو در ایام تعطیل هزینه بیشتری پرداخت کرده باشید. اما خوب است بدانید که خدمات امداد خودرو بی ام و در همه ساعات شبانه روز با قیمت مناسب ارائه می شود. در واقع هزینه قطعات و تعمیرات چه در ایام غیر تعطیل و چه در ایام تعطیل به یک اندازه است. یکی دیگر از مزیت های امداد خودرو بی ام و، در دسترس بودن و پاسخگویی آن در همه ساعات شبانه روز می باشد.

استفاده از افراد متخصص

یکی از نگرانی هایی بیشتر صاحبان خودرو این است که ماشین خود را به افرادی بسپارند که آگاهی و دانش لازم برای تعمیر آن را ندارند. با در نظر گرفتن اینکه خودروهای لوکسی مثل بی ام و کمتر در بازار دیده می‌شوند، تعداد تعمیرکاران متخصصی که می توانند خودروها را تعمیر کنند هم به همان اندازه کم می باشد. اما شما با خیال راحت می توانید به متخصصین امداد خودرو بی ام و ما اعتماد کنید. این افراد دوره های تخصصی را به صورت مستمر پشت سر گذاشته و آشنایی کامل با آخرین تکنولوژی و قطعات به کار رفته در خودرو دارند. به همین علت به شما توصیه می کنیم از خدمات امداد خودرو بی ام و استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه :  امداد خودرو بنز

امداد باتری سیار بی ام و

همانطور که میدانید باتری یکی از مهمترین قطعات ماشین است که در صورت نبود آن هیچ یک از دستگاه های خودرو شما کار نخواهد کرد. احتمالا بعضی مواقع با مشکل روشن نشدن خودرو مواجه می شوید. در بسیاری از موارد مشکل به وجود آمده مربوط به باتری بوده که شارژ آن تمام شده و نیاز به تعویض دارد. در صورت وجود هرگونه خرابی در باتری خودرو می توانید با امداد باتری سیار بی ام و تماس گرفته تا امداد رسانان ما به سرعت در محل حاضر شده و عملیات امداد باتری یا در صورت نیاز تعویض آن را به صورت ضمانت شده و با کیفیتی بالا انجام دهند.

مکانیک سیار امداد خودرو بی ام و

زمانی که خودرو شما حرکت نمیکند و به نقص فنی دچار شده و یا در حالتی بود که احتمال دارد با حرکت دادن آن دچار صدمات بیشتری شود، توصیه میکنیم با یک تماس از خدمات امداد خودرو بی ام و استفاده کنید. مکانیک سیار ما به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات بوده و خودرو شما را در محل تعمیر میکند.

با تماس با مکانیک سیار، هزینه های رفت و آمد به تعمیرگاه و استهلاک ماشین کمتر شده و تعمیر خودرو در زمان کمتری انجام میشود. استفاده از مکانیک سیار بی ام و به خصوص در شرایطی که نمیتوانید خودرو را حرکت دهید و به تماس با خودرو بر نیاز دارید به کار شما می آید. به جای پرداخت هزینه های مجزای زیاد انتقال خودرو با خودرو بر به تعمیرگاه میتوانید با مکانیک سیار ما تماس بگیرید تا به موقعیت شما اعزام شده و در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی شود.

خودرو bmw

جمع بندی

با در نظر گرفتن مواردی که تا اینجای کار گفته شد، امروزه افراد زیادی برای تعمیرات و نگهداری خودروی خود از خدمات امداد خودرو بی ام و استفاده می کنند. شما با این کار می‌توانید مطمئن باشید که تکنسین های با تجربه و آموزش دیده ما در کمترین زمان ممکن در محل حضور پیدا کرده و مشکل را حل میکنند. از طرفی با استفاده از خدمات امداد خودرو بی ام و خیالتان از بابت گارانتی بودن قطعات راحت است. با توجه به همه این موارد در صورتی که میخواهید خودرو شما برای زمان طولانی به فعالیت ادامه دهد و مشکلی در عملکرد آن وجود نداشته باشد، پیشنهاد میکنیم که از خدمات امداد خودرو بی ام و استفاده کنید. مرکز ما میتواند در سریعترین زمان ممکن خود را به محل شما رسانده و مشکل را با کمترین هزینه در حداقل زمان برطرف کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *