امداد خودرو

امداد خودرو کیا

امدادخودرو کیا

برای همه افراد حتما اتفاق افتاده که در زمان یا مکان نا مشخصی، در بین راه به مشکلاتی مثل خرابی موتور، نقص فنی، پنچری یا حتی تمام شدن بنزین برخورده باشند. شما در این وضعیت باید به دنبال یک امداد خودرو حرفه ای و تخصصی باشید. اگر برای شما سوال است که یک امداد خودرو قابل اعتماد و مطمئن چه ویژگی هایی دارد، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا این موضوع را برسی کنیم. در صورت نیاز به خدمات تعمیر کیا با ما تماس بگیرید.

 

خدمات امداد خودرو کیا

پس در شرایط اضطراری میتوانید با امداد خودرو تماس گرفته و مشکل خود را به آنها بگویید. نیروهای امداد خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن، خودشان را به محل مورد نظر رسانده و رفع نقص و عیب یابی خودرو شما، به ساده ترین شکل ممکن میپردازند. خدماتی که امداد خودرو کیا ارائه میدهد در حوزه عیب یابی کردن تخصصی و کامل خودرو کیا و رفع عیب و تعمیر خودرو در محل، به صورت تخصصی دیاگ خودرو کیا را برسی و کارشناسان امداد خودرو کیا، آن را انجام میدهند. همچنین در محل میزان و جلوبندی فرمان خودرو برسی میشود و حتی اگزوز خودرو کیا هم در محل تعمیر میکنند.

امداد خودرو کیا

مزایا امداد خودرو معتبر کیا

مراجعه به امداد خودرو های معتبر کیا، مزایای زیادی برای شما به همراه دارد که در ادامه به برسی مهم ترین مزایای امداد خودروهای معتبر میپردازیم. اگر به خدمات تعمیر هیوندای هم نیاز داشتید، کافیست به ما مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه :  تعمیر موتور تویوتا

 

استفاده از قطعات اورجینال

در صورتی که در قطعات خودرو، نقص فنی به وجود بیاید، با سپردن خودرو به امداد خودرو کیا متخصص، شما را از مزایایی مثل استفاده از قطعات کاملا اورجینال و گارانتی دار برای تعمیر خودرو کیا شما است. در صورتی که به تعمیرگاه های غیرمجاز مراجعه کنید، احتمال استفاده از قطعات فیک وجود دارد. این کار نه تنها ممکن است به خودرو شما آسیب بزند، بلکه با توجه به عمر کم قطعات فیک، هزینه ای مازاد برای شما میباشد.

 

تعویض قطعات توسط افراد حرفه ای

به خاطر پیچیدگی های خاصی که خودرو های خارجی نسبت به خودروهای داخلی دارند، افرادی با تخصص بیشتر و حرفه ای تر برای تعویض قطعات لازم است. همچنین در صورت حضور یک متخصص ماهر در محل، زمان کمتری از شما گرفته خواهد شد. همچنین مهارت این شخص در تعویض قطعات باعث آسودگی خیال مشتری میشود، قطعات ماشین شما در کوتاه ترین زمان و به ساده ترین شکل ممکن در محل انجام خواهد شد. امداد خودرو هیوندای هم در مرکز ما ارائه میشود.

صرفه جویی در زمان و هزینه

امداد خودرو کیا به صورت شبانه روزی در نقاط مختلف شهر تردد میکند. بنابراین اگر نقص فنی یا هرگونه مشکلی برای شما پیش بیاید، میتوانید سریعا با آنها ارتباط بگیرید و متخصصین امداد خودرو کیا، هر جای شهر که باشید در کوتاه ترین زمان ممکن خودشان را به محلی که هستید میرسانند.

 

متناسب با استانداردهای خودرو کیا، سرویس های دوره ای انجام میشود

امداد خودرو کیا، سرویس های دوره ای مثل تعویض فیلتر روغن و فیلتر هوا، پنچرگیری ماشین، تعویض روغن و… را در حالت سیار و به صورت امداد خودرو کیا به شما ارائه میدهد. اگر به خدمات تعمیر سانتافه هم  نیاز پیدا کردید به ما سری بزنید.

 

قطعات گارانتی شده در امداد خودرو کیا

اگر برای دارندگان کیا نقص فنی به وجود بیاید، در هنگام امداد رسانی، امداد خودرو کیا از قطعات کاملا اورجینالی استفاده میکند که گارانتی هم دارند. در صورتی که به امداد خودروهای نامعتبر مراجعه کنید، ممکن است در اثر استفاده از قطعات نامعتبر، گارانتی خودرو کیا شما باطل شود.

پیشنهاد مطالعه :  پلوس خودرو و اعلائم خرابی آن را بشناسید

امداد خودرو کیا

پشتیبانی از مدل های مختلف خودرو کیا

امداد خودرو کیا توانایی تعمیر، تشخیص و عیب یابی هر مدل خودرو کیایی که داشته باشید را دارند. پس در صورت بروز مشکل در هر یک از خودرو های کارنیوال، کادنزا، پیکانتو، سول، موهاوی، اپیروس، سورنتو، اسپورتیج، اپتیما MG، سراتو، ریو و.. میتوانید با امداد خودرو کیا تماس بگیرید. مشکلات خودرو شما در امداد خودرو با قیمتی مناسب و تضمین شده، برطرف میشود. تعمیر تویوتا به صورت تخصصی در تعمیرگاه ۲۴۷ برای شما عزیزان انجام میشود.

 

امداد باتری امداد خودرو کیا

باتری یکی از مهم ترین قطعات ماشین به شمار میرود که در صورت بروز مشکل در آن، دستگاه های زیادی عملکرد خود را از دست میدهند. اگر در جاده باتری ماشین شما از کار افتاد، کافی است تا با امداد خودرو کیا تماس بگیرید تا امدادرسانان خیلی سریع در محل مورد نظر حاضر شوند و عملیات تعویض باتری یا باتری به باتری را با کیفیتی ضمانت شده و بالا انجام دهند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت باتری هم میتوانید با ما تماس بگیرید.

 

پنچرگیری لاستیک خودرو کیا

پنچرگیری و تعویض لاستیک از خدمات دیگر امداد خودرو کیا میباشد که در کمترین زمان و با استفاده از بهترین تجهیزات صورت میگیرد. امداد خودرو کیا پنچرگیری لاستیک های کیا را به صورت تخصصی انجام داده و خیال شما از این بابت راحت باشد. پس اگر در جاده برای لاستیک خودرو کیا شما مشکلی به وجود آمد، با یک تماس ساده میتوانید به مسیر خود برگردید. همچنین خدمات تعمیر لکسوس را از ما بخواهید!

 

یدکش خودرو کیا

انواع مختلف یدکش در امداد خودرو کیا وجود دارد که در هر منطقه ای خودروهای کیا را جهت انجام تعمیرات یا هر مورد دیگری که با جا به جایی نیاز داشته باشد، به صورت استاندارد منتقل میکند. خدماتی مثل جا به جا کردن خودرو جهت تعویض پلاک، توجه کامل به خودرو از لحظه یدک کشی شدن تا رسیدن به نقطه مورد نظر، همچنین شما میتوانید در محل دستمزد را استعلام کرده و به صورت آنلاین یا نقدی پرداخت کنید، برای این که خرابی بیشتری به وجود نیاید، خودرو شما برای داشتن اتصالات دقیق برسی خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه :  سوزن انژکتور و علائم خرابی آن

خدمات بنزینی امداد خودرو کیا

در روزهای اخیر شاید شما هم شاهد از کار افتادن پمپ بنزین های زیادی بوده اید. در چنین شرایطی، علاوه بر خودروهای سواری، بسیاری از ارگان ها هم دچار مشکل میشوند. این اتفاق باعث بیشتر جا افتادن خدمات بنزین امداد خودرو ها شد، پس اگر در چنین وضعیتی قرار گرفتید، با یک تماس ساده میتوانید بنزین خودرو خود را از طریق امداد خودرو کیا برطرف کرده و به مسیر خود ادامه دهید. علاوه بر در دسترس نبودن یا از کار افتادن پمپ بنزین ها، ممکن است جزو افرادی باشید که وقت منتظر بودن در صف های طولانی بنزین را نداشته باشد. در این صورت هم به شما توصیه میکنیم از خدمات بنزینی سیار امداد خودرو کیا استفاده کنید تا بنزین استاندارد خودرو های کیا را در محل و هر ساعتی دریافت کنید. خدمات پیشرفته تری مثل تعمیر جعبه فرمان هیوندای هم در مرکز ما انجام میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *